کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316298 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حمل و نقل عمومی رایگان در آلمان بصورت آزمایشی

نگاهی به این خبر

به گزارش سافت گذر، برای کنترل و کاهش آلودگی هوا، آلمان به صورت آزمایشی در برخی شهرها مانند بُن و مانهیم، سرویس حمل و نقل عمومی رایگان ارائه کرده است.

حمل و نقل عمومی اتوبوس برقی فناوری تکنولوژی

این برنامه که به نظر می رسد در اواخر امسال عملی شود، علاوه بر شهرهای اشاره شده، در اسن، روتلینگن و هرنبرگ هم انجام خواهد شد.

این برنامه ابتدا توسط سه وزیر آلمان طراحی شده و سپس به عضو کمیسیون محیط زیست اروپا، آقای کارمیو ولا فرستاده شد.

در این برنامه همچنین پیشنهاد شده تا بودجه خرید اتوبوسها و تاکسی های برقی افزایش یافته و سرانه استفاده از این وسایل نیز زیاد شود.

آلمان از کشورهای پیشرو در زمینه کاهش آلودگی هواست و دارای بزرگترین نیروگاه بادی نیز می باشد و برنامه دارد تا قطارهای هیدروژنی را تا سال 2021 وارد ناوگان ریلی خود کند ولی این اقدامات یعنی این کشور باید حداقل 21 تریلیون دلار هزینه نماید.

وزرای آلمان، اعلام کرده اند که این کشور باید برای مبارزه با آلودگی هوا در کمترین زمان ممکن اقدام کند و این کار را به تأخیر نیندازد.

بر اساس گزارشات رسیده، حمل و نقل عمومی در آلمان و در سال 2017، از محبوبیت بالایی برخوردار شده به طوری که حدود 10.5 میلیارد سفر در این کشور با استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی به ثبت رسیده است.

علی رغم اینکه آلمان برنامه ریزی لازم را انجام داده است ولی در شهرهای گفته شده، گویا اتوبوسهای سازگار با محیط زیست به تعداد کافی وجود ندارد.

سخنگوی شورای شهر بُن اعلام کرده است که بعید می داند شرکتی بتواند در مدت کم، تعداد زیادی اتوبوس سازگار با محیط زیست تولید کند.

به علاوه، بیشتر درآمد آلمان برای خرید اتوبوس و . . . ، از طریق فروش بلیط است که رایگان کردن این سرویس باعث می شود این درآمد نیز از بین برود و برای اخذ این پول، مسئولان شاید مجبور شوند که مالیات بیشتری بگیرند.

همچنین هیچ تضمینی برای موفقیت این طرح نیز وجود ندارد زیرا در سال 2014، پاریس هم چنین برنامه ای را پیاده کرد که موفق نشد. شهرهای پورت لند و سیتل هم این کار را انجام دادند که به نتیجه مثبتی دست نیافتند.

البته اگرچه آلمان هنوز این کار را انجام نداده، ولی اتخاذ چنین تصمیمی، گام بسیار بزرگی است.

همچنین انجام چنین کاری نیز باعث خواهد شد تا دیگر کشورها به برنامه ریزی در این زمینه تشویق شوند زیرا تجربه های موفق نشان داده اند که تنها به یک پیشرو نیاز است تا دیگران از آن تقلید کنند.

برای وارد شدن به دنیای تکنولوژی، عضو کانال سافت گذر شوید

منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40567 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/11/28 تعداد مشاهده: 2858
سافت گذر